9 клас
Цілих 9 років йшли до цього моменту
***************************************
Перед ДПА з права
*****************************************************************************************
На лінійці перед ДПА з української мови
31.05.2018.
*********************************************
07.05.18 відбулося свято двору і свято квітів:два в одному. Дуже гарний шкільний двір у КЗ "СЗШ2". Цікаво розповідали діти про квіти, танцювали вальс квітів, співали пісень про квіти.
27.04.18. У ШКІЛЬНОМУ ДЕНДРОПАРКУ
...АЛЕ НЕ ВСІ
******************************************************************************
Всесвітній день охорони праці
*********************************************************************
Покровський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів
*******************************
Чорнобиль : За секунду до катастрофи
Відеоурок
****************************************** І все в один день:
Класна година "День Землі"
А потім толока...
Толока - це чистота на подвір'ї
Всі трудяться, крім Бугайова Р.
20.04.18
********************************************************************************
Інформаційна хвилинка
*****************************************************************************
Приготуємося до Великодня
Виставка перед Великоднем
****************************************************************8888
Виготовляємо квіти до свята "Мовою квітів"
****************************************************************************
Всі працюють, крім Влада К.
*******************************************************************************
*******************************
21 лютого 2014 року офіційна влада України визнала жертвами загиблих мітингувальників Майдану.
**********************************
Ми уже знаємо, що потрібно дбайливо ставитися до птахів. Адже кожна пташина, будь - то маленька чи велика несе користь саме нам, людям, та природі довкола нас.Тому давайте не забувати піклуватися про них і вони віддячать вам за це.
Шкільний дендропарк. Розвішали годівнички.
888888888888888888888888888888888888888888????????????????????????????????????????
ПРОЙШОВ ВЕЧІР "ЗУСТРІЧ З ВИПУСКНИКАМИ ВСІХ ПОКОЛІНЬ"
Ставимо сценку для випускників "Контрольна робота"
************************************************************************
Єдиний урок "До дня визволення міста від фашистських загарбників" 5 - 8 класи
02.02. 2018 р.
*******************************************************************************
З 29.01 по 02.02 2018 р. ----- чергували
******************************************************************************************
Понеділок 22 .01 2018: вранці робили фіззарядку,
***************************************************************************************
Пишемо контрольну з біології
*********************************************************************
28.11.17. КАЧАН І. і МІРОШНІЧЕНКО Т. ДІЛЯТЬСЯ СПОГАДАМИ (У ФОРМІ
ТРЕНІНГУ) ПРО ФОРУМ У м.ГОРІШНІ ПЛАВНІ
****************************************************************************
Єдиний урок "Бути вільними та гідними"
Перший вечір у старшокласників. А вечір називався "Хелловін"
Перед початком вечора
Любимо позувати
Починаємо з гарбузів
Свій виступ презентує 9А
Конкурс: Хто краще і швидше зробить макіяж
Конкурс: Хто швидше вип'є воду
Все колись закінчується...
Фестиваль туристичної пісні "У колі друзів"
27.09.17
Випуск газети "Відпочиваємо разом"
Виконуємо туристичну пісню
Сашко - як завжди
Змагаємося
******************************************************************************
Пройшов День миру
Тиждень безпеки
життєдіяльності
Стартує олімпійський тиждень ...
********************************************************
Почали відпрацьовувати навчальну практику (21.06.17.)
26.06.17.
*************************************************
Допомагаємо створювати клумбу
*****************************************************
05.05.17 р. Почалася толока
*****************************************************************************
ЗДАЕМО МАКУЛАТУРУ. ЗА ВСІХ ПРИНЕСЛА КАРИНА. СКІЛЬКИ ЗМОГЛА.
А ІНШІ?
БУДЕМО ЧЕРГУВАТИ! ЧИ ВСІ ДОБРОПОРЯДНІ?
**************************************
Майстеровиті наші хлопці (Нікеша, Дука, Руся).
******************************************
Вчимо біологію
********************************************
Наш цікавий урок фізики!
Хлопчики старанно працюють.
********************
" Масляна " 24.02.17р.
Зустріч з пожежниками 11. 02.17р.
Виконуємо статичну роботу
*********************************************
Готуємо прикраси на ялинку
...і прикрашаємо клас
*******************88888888888888888888888888ааааааааааа
Урок біології
Остання субота листопада - День пам'яті жертв голодоморів в Україні 1932 - 1933 років
Провели єдиний урок. Подивилися кінофільм, прослухали інформацію про голодомор 1932 - 1933 р.р.
*****************************************************************
Привезли планетарій
***********************************************************************
Готуємо олімпіаду
І. У завданнях 1-10 необхідно вибрати одну правильну відповідь. Оцінюється в 1бал.
1. Значення 6,02∙1023 означає: а) загальне число атомів у воді у вигляді пару об’ємом 22,4л; б) число молекул газу об’ємом 11,2л; в) число структурних одиниць будь-якого газу об’ємом 22,4л (при Р=101325Па та температурі 298К); г) число структурних одиниць будь-якого газу об’ємом 22,4л (при Р=101325Па та температурі 273К).
2. Елемент Е третього періоду утворює кислоту складу НЕО4. Вкажіть назву цього елемента: а) Силіцій; б) Сульфур; в) Фосфор; г) Хлор.
3. Обидві реакції призводять до утворення карбон(ІV) оксиду:
а) прожарювання калій гідрогенкарбонату та згоряння надлишку коксу в кисні;
б) прожарювання калій карбонату та взаємодія кальцій карбонату з хлоридною кислотою;
в) спиртове бродіння глюкози та прожарювання калій гідрогенкарбонату;
г) конверсія метану з водою та прожарювання кальцій карбонату.
4. Виберіть речення, яке є характеристикою середовища, що утворюється у двох склянках. Відомо, що в першій склянці розчинили цинк нітрат, в другій − манган(VІІ) оксид: а) в першій середовище кисле, в другій − лужне; б) в обох кисле; в) в першій середовище лужне, в другій – кисле; в) в обох лужне.
5. Речовина, яка не розкладається при нагріванні: а) натрій гідроген карбонат; б) калій карбонат; в) амоній нітрат; г) калій перманганат.
6. Ряд, у якому всі речовини реагують з концентрованою сульфатною кислотою за н.у.: а) S, Cu, NaCl(тверда), Hg; б) F2, CaCO3, KOH,Ag; в) ZnO, N2, Ba(OH)2, Ca ; г) Si, K2O, P, NaOH.
7. Пара речовин, в якій обидві речовини взаємодіють з натрій гідроксидом:
а) карбон(ІV) оксид та натрій карбонат; б) цинк гідроксид та натрій гідрогенкарбонат; в) ортофосфатна кислота та кальцій карбонат; г) кальцій ортофосфат та хлоридна кислота.
8. Йод при нагріванні перетворюється на: а) рідину; б) пару;
в) стає твердим; г) не змінюється.
9. Аномальні фізичні властивості води пояснюються наявністю: а) йонів гідроксонію; б) водневого зв'язку; в) дисоціацією молекул; г) полярністю молекул води.
10. Назва "води", що використовується для визначення вуглекислого газу: а) сірководнева; б) бромна; в) вапняна;
г) жавелева.
ІІ. У завданнях 11-15 необхідно вибрати декілька правильних відповідей. Правильна відповідь за кожне завдання - 2 бали.
11. Рядки у яких наведено формули лише солетворних осидів: а) CO2,SiO2, Mn2O7, SO2; б) SO3, CO2, NO, P2O5; в) CO, N2O, NO, K2O; г) Cl2O7, CrO3, NO2, CO2.
12. Умови, за яких солі реагують з металами: а) сіль розчинна; б) сіль нерозчинна; в) сіль утворена леткою кислотою; г) у результаті реакції виділяється газ; д) у результаті реакції випадає осад; е) метал активніший за метал, що входить до складу солі; є) метал менш активний за той, що входить до складу солі; ж) у результаті реакції утворюється малорозчинна речовина.
13. Однакове число молекул водню і хлору буде в: а) масі, яка відповідає однаковій кількості атомів цих газів; б) однакових об’ємах (н.у.) цих гзів; в) однаковій кількості речовини цих газів; г) однаковій масі цих газів.
14. Пари речовин, між якими відбуваються хімічні реакції: а) Na iNaOH(сухий); б) KOH i ZnO; в) H2O i CO; BaSO4 i HCl.
15. Двохосновні кислоти утворюють: а) лише кислі солі; б) середні солі; в) один вид кислих солей; г) два види кислих солей.
ІІІ. Завдання 16 - 20 мають на меті встановлення певної відповідності, для цього необхідно заповнити таблицю, вписати в неї відповідні букви або цифри. Правильна відповідь на кожне запитання - 3 бали.
ІІІ. Завдання 16 - 20 мають на меті встановлення певної відповідності, для цього необхідно заповнити таблицю, вписати в неї відповідні букви або цифри. Правильна відповідь на кожне запитання - 3 бали.
16. Установіть послідовність операцій під час розділення суміші крейди, ошурків заліза та кухонної солі: а) випаровування; б) розчинення; в) дія магніту; г) фільтрування.
17. Установіть відповідність між хімічним елементом та характером його оксиду (в дужках вказана валентність елемента в оксиді).
Хімічний елемент
а) Алюміній;
б) Барій;
в) Нітроген(ІІ);
г) Хром(VІ).
Характер оксиду
1. несолетворний;
2. основний;
3. амфотерний;
4. кислотний;
5. змішаний оксид.
18. У воді розчинили однакові кількості речовин. Розташуйте розчини, що отримали, у порядку збільшення їх кислотності: а)Na2O; б) NaCl; в) SO3; г) СО2.
19. Установіть послідовність зменшення сили кислот: а) HBr; б)HF; в)HCl; г) HI.
IV. Завдання 21-25 із відкритою відповіддю і передбачають записи розв’язання задач, розрахунків, міркувань.
20. Установіть відповідність.
Оболона Землі
а) атмосфера
б) літосфера
в) гідросфера
г) біосфера
д) планета в цілому
Найпоширеніший елемент (за масовою часткою)
1. Гідроген
2. Силіцій
3. Оксиген
4. Нітроген
5. Карбон
6. Ферум
IV. Завдання 21-25 із відкритою відповіддю і передбачають записи розв’язання задач, розрахунків, міркувань.
21. Масова частка кальцію в суміші кальцій карбонату та кальцій гідрогенкарбонату становить 32%. Обчислити масову частку кальцій карбонату в суміші. ( 10 балів )
22. Зразок заліза містить 5г електронів. Яка маса цього зразка, якщо
me = 1 / 1840 а.о.м.? ( 10 балів )
23. “ Сухий лід ” (твердий карбон(IV) оксид) (ρ = 1,56 г/см3) за нормальних умов перетворюється на вуглекислий газ. У скільки разів збільшиться об’єм речовини? ( 10 балів )
24. Скласти рівняння реакцій, у яких одним із продуктів є кисень, використовуючи: а) просту речовину; б) воду ( не менше трьох різних рівнянь ). Зобразіть схему природного процесу утворення кисню. До якого типу відносяться складені рівняння реакцій? За яких умов відбуваються реакції? ( 15 балів )
25. При розчиненні сплаву заліза, магнію та міді масою 38,2г у розчині хлоридної кислоти виділився газ, об’ємом 9,53л (н.у.) та утворився нерозчинний залишок масою 24г.
1. Визначити масові частки металів у вихідній суміші. (12 балів)
2. За яких умов з хлоридною кислотою будуть реагувати всі метали? Складіть рівняння реакцій. (2 бали)
3. Чи вистачить розчину хлоридної кислоти об’ємом 200мл (густиною 1,07г/см3) з масовою часткою кислоти 14,5% для розчинення металів? (2 бали)
4. Який об’єм буде займати газ при атмосферному тиску та t0 = 270С(R = 8,315 Дж/К∙моль або 0,082л∙атм/К∙моль). Більший чи менший об’єм буде займати газ? Чому? (2 бали)
5. З якою з отриманих солей можна здійснити перетворення за схемою:
MeCl2 → MeCl3 → MeCl2 → Me? Складіть рівняння реакцій. ( 2 бали) (всього 20 балів)
Олімпіада з біології
2016-2017 навчального року
Завдання тестового туру
Тести групи А
Один варіант правильної
відповіді
8 к л а с
1. Які з плодів ростуть на деревах?
а)батат; б)плід ванілі; в)ананас;
г)хурма; д)перець-паприка.
2. Слизовики - це:
а)рослини;
б)тварини; в)гриби; г)лишайники.
3. При недостатній кількості води в
ґрунті в жарку погоду першими, наприклад у соняшника, в'януть листки:
а)нижнього ярусу; б)верхнього; в)середнього; г)всі одночасно; д)дрібні
листки на кошику.
4. Хто
запровадив до наукового вжитку термін “тканина”:
а)Р.Гук;б)М.Мальпігі;в)Н.Грю;
г)А.Левенгук; д)М.Шлейден; е)Т.Шванн.
5. Оберіть приклади дводомних рослин:
а)Осика; б)Вільха клейка; в)Суниці лісові; г)Сосна звичайна; д)Дуб звичайний.
6. Що
отримує гриб від водорості у лишайнику?
а)воду;
б)поживні речовини;
в)повітря; г)мінеральні речовини.
7. Переносниками
збудників енцефаліту є:
а)клопи;
б)іксодові кліщі; в)ко-марі; г)воші.
8.
Більш висока плодючість властива для
комах:
а)з неповним перетворенням;
б)з повним перетворенням.
9. У яких тварин є діафрагма:
а)земноводних;
б)риб; в)птахів; г)ссавців
10. У
одноклітинних тварин є органели:
а)загального призначення; б)спеціального призначення; в)А і Б вірно; г)А і Б невірно.
Тести групи Б
Один або кілька варіантів
правильної відповіді
11. В
центральному циліндрі кореня наявні такі типи тканин:
а)провідна;
б)запасаюча; в)твірна; г)механічна; д)асиміляційна.
12. Гази,
які можуть викликати парниковий ефект:
а)аміак; б)оксид
азоту (IV); в)оксид вуглецю (IV);
г)фре-они; д)метан.
13. Яка роль
сім'ядолі в однодольних рослин?
а)початок автотрофного живлення
проростка; б)фотосинтез протягом всього життя рослини; в)гетеротрофне живлення зародка; г)захист брунечки; д)пробивання ґрунту при проростанні.
14. Пересування води і мінеральних речовин у рослин відбувається по:
а)судинах; б)клітинах
камбію; в)серцевинних променях; г)трахеїдах; д)нездерев”янілих оболонках .
15. Для молюсків характерними є органи дихання:
а)легені;
б)зябра; в)трахеї; г)легеневі мішки.
16.
Чутливі клітини бічної лінії риб сприймають:
а)напрямок звуку;
б)кислот-ність середовища; в)рух води та
її напрямок; г)ступінь освітленості
середовища.
17.
Висока регенеративна здатність гідри обумовлена наявністю в неї клітин:
а)залозистих; б)шкірно-м”язових; в)нервових;
г)проміжних; д)жалких.
18. Для білої планарії характерно:
а)роздільностатевість;б)дифуз-на нервова
система; в)А і Б вірно; г)А і Б
невірно.
19.Статевий
диморфізм притаманний: а)кишковопорожнинним;б)круглим червам;
в)А і Б вірно; г)А і Б невірно.
20.
Замкнена кровоносна система є у:
а)шовкопряда;
б)беззубки; в)дощового черв'яка;
г)цвірку-на; д)бичачого ціп'яка.
21. До
перетинчастокрилих не відносяться:
а)мурашки; б)бджоли;
в)їздці; г)джмелі; д)мухи.
22. У
молюсків:
а)немає
серця; б)органи дихання розміщені в
мантійній порожнині; в)нервова система
дифузна; г)кровоносна система замкнута;
д)розмноження безстатеве.
23.Вживання яких продуктів найчастіше
призводить до розвитку сальмонельозу:
а)недостатньо термічно оброблена свинина;
б)яйця домашньої птиці;
в)продукти із домашньої птиці; г)недостатньо оброблені морські
продукти; д)все разом.
24. У тварин, які живляться рослинною їжею, кишечник відрізняється від
кишечнику м’ясоїдних:
а)більшою довжиною;б)меншою довжиною;
в)довжина і товщина кишечнику не залежить від типу живлення тварин; г)більшою товщиною; д)меншою товщиною.
25.Живонародження
не зустрічається серед:
а)риб;
б)земноводних; в)плазунів; г)птахів; д)ссавців.
26. У яких тварин є середнє вухо:
а)жаби;
б)окуня; в)А і Б вірно; г)А і Б невірно.
27. Залишків черепашки позбавлені:
а)восьминоги;б)кальмари; в)каракатиці;
г)голі слимаки; д)мідії.
28.
Прісноводні представники відсутні серед:
а)китоподібних; б)голкошкірих; в)кишковопорожнинних;
г)плоских червів; д)губок.
29. Серед
сучасних хордових тварин найменшу кількість видів налічує клас:
а)ссавців; б)земноводних; в)рептилій;
г)птахів; д)головохордових.
30. У
глибоководних риб тиск тканинної рідини:
а)вищий за тиск навколишньої води; б)нижчий за тиск навколишньої води;
в)дорівнює тискові навколишньої води.
31. У яких тварин, що мають органи
дихання, кисень переноситься до органів без участі кровоносної системи?
а)комах;
б)молюсків; в)ланцетників; г)риб;
д)земноводних.
32. На кожному сегменті тіла одну пару кінцівок мають представники групи
тварин:
а) Кільчасті черви; б)Комахи;
в)Голкошкірі; г)Плоскі черви.
33. Яка
кров проходить через серце риб?
а)артеріальна; б)венозна;
в)змішана.
34. В якому відділі головного
мозку риб знаходиться нюховий центр:
а)середньому; б)передньому; в)проміжному;
г)довгастому;
д)все назване невірно.
35.
Непрямий розвиток характерний для:
а)шимпанзе; б)летючої миші; в)черепахи;
г)жаби.
36. За
рахунок чого збільшується маса м'язів при тренуванні?
а)збільшення
кількості м'язових волокон; б)збільшення кількості скоротливих білків;
в)збільшення кількості м'язових волокон і скоротливих білків.
37. Яка
частина нервової системи при збудженні прискорює пульс та підвищує артеріальний
тиск?
а)симпатична; б)соматична; в)парасимпатична; г)периферична.
38.
Лімфатична система виконує функції:
а)обміну газів
між повітрям та внутрішнім середовищем;
б)транспорту газів та поживних речовин по організму; в)повернення в кров
тканинної рідини; г)транспорту біологічно-активних речовин; д)за-тримання і
знешкодження мікроорганізмів.
39.
Міжклітинна речовина добре розвинена в тканинах:
а)кістковій; б)хрящовій;
в)щільній сполучній; г)епітеліальній.
40.Губчасті
кістки скелета:
а)містять червоний кістковий мозок; б)поділяються
на довгі та
короткі; в)А і Б вірно; г)А і Б невірно.
41.
Назвіть непарні кістки черепа людини:
а)носова;б)слізна;в)вилична; г)нижня щелепа.
42. У
людини з четвертою групою крові є:
а)аглютинін альфа; б)аглютинін бета; в)А і Б вірно; г)А і Б невірно.
43. Гіпоталамус знаходиться у:
а)довгастому мозку;б)мозочку; в)проміжному мозку; г)середньому мозку.
44. Резус-конфлікт виникає:
а)при переливанні несумісної Rh+ i
Rh- крові; б)при вагітності
несумісних Rh+ i Rh-; в)при переливанні нестерильної крові; г)при гемофілії.
45. Теорію імунітету розробили:
а)І.Мечніков; б)П.Ерліх;
в)Л.Пастер; г)К.Тімірязєв.
Тести В
Уважно прочитайте наступні запитання. Подумайте,
які з запропонованих варіантів
відповідей є правильними.
Спосіб відповіді на ці запитання указано у кожному з них.
Зверніть увагу на листок для відповідей.
Бажаємо
успіху!
В1. Розгляньте діаграми кількох суцвіть:
1.1 1.2 1.3 1.4 1.5
Для
кожного з цих суцвіть вкажіть його назву та оберіть з переліку рослину, у якої
воно зустрічається.
Назви
суцвіть:
А -
кошик; Б - головка; В - початок; Г - зонтик; Д - колос.
Рослини:
Е - кукурудза; Ж - вишня; З -
конюшина; К - соняшник; Л - подорожник.
В2.
Проаналізувавши малюнок, дайте відповіді на наступні запитання:
В2.1.
Який організм зображено на рисунку?
а)
вольвокс;
б)
евглена;
в)
хламідомонада;
г)
порфіра.
21.10. 16 р. Завтра уже осінні канікули, а парти повинні бути чистими
***********************************************
13.10. 16р.
Єдиний урок до Дня захисника Вітчизни
*****************************************************************************
Ура! Знову толока
07.10.2016 р.
**********************************************************
Готуємо танець до Дня учителя
29.09.2016 р.
**************************************************************
27 вересня. Урок біології. Семенов Ілля розповідає про
збалансоване харчування
*****************************************************
Додаткові заняття з геометрії
16 вересня
Мама Трусова Влада завітала на додаткові заняття з геометрії
Чеботар Фаїна тоже не відстає від однокласників
***************************************************************************************
Сьогодні, 15 вересня, відбулася шкільна толока. Як ми працювали? Добре. Прибирали прилеглу до школи територію. Ховався за спини дітей тільки Мусієнко А. Ганьба йому!
888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
Надія Бабенко оздоровлюється в таборі " Чайка",
а також оздоровилася Кудоярова Анастасія і Павлюченко Яна
*******************
Під час оздоровлення в таборі "Сонечко".
Кудоярова А. і Павлюченко Я. проводять фіззарядку
Бугайову Руслану на день народження купили велосипед і він не розставався з ним під час оздоровлення в таборі.
********************************************************************************
7 клас
19 березня 2016 р. відбулася благодійна акція "Від серця до серця"
Марія Козловська взяла участь у акції .
Співає дві сестри - Марія і Вікторія
**********************************************************************************
Шкільні будні
****************************************************************************************
Презентували шефлеру школі
*********************************************************************************
Привітали вчителів
Комментариев нет:
Отправить комментарий